فردا!؟ امروز!.....

 

نازچشمان تو  را هدیه به رویا  می دهم

لحظه ی دیدن رویت را به فردا می دهم

خانه را از گرد و خاک بودن تنهاییم

من ، همه ، یکجا به آن لحظه ی زیبا می دهم

آن همه بی خود شدن از خویش را در حسرتت

در وصالت ، با همه گلهای دنیا می دهم

گفته ای فردا مرا از خویشتن خواهند برید

باورم کن من بریدن را به دیدار مه روی تو، فردا ،می دهم

نظرات 8 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:52 http://without.blogsky.com

سلام
شعر عاشقانه قشنگی بود . خوشا به حال کسی که شعر در وصفش گفته شده .

----

تو پروفایلتون نوشتین همه چی زیباست ... واقعا" هم زیباست . زیبا تر از همه هم زندگیه و زیبا تر از زندگی خداست ...

بهاری باشین

پارسا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:58

خیلی خوشگل نوشتین

بهنوش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:44

سلام
شعر قشنگی نوشتین
اگه از خودتون که فوق العادست!

بهنود شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:25

شعر زیبایی بود
من از شعر زیاد خوشم نمیاد
مخصوصا شعرای طولانی اما این فرق می کنه؟!

جواد شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:15 http://without.blogsky.com

سلام
پس کو مطلب تازه ؟ من چند بار سر زدم انگار نمی خواین آپدیت کنین نه ;)

بهاری باشین

سلام
منم زیاد اومدم(چیزی ندیدم!)
مهم این نیست که بنویسم
مهم اینه که یه چیزی بنویسم که وقتی یه آدم متشخص (مثل شما) میاد و اونو می خونه لذت ببره
مگه نه؟
برای اینکه بیکار نباشین وقتی میاین می تونین پستهای قبلی منو بخونید به نظرم اونا ارزش خوندن رو دارن!

باران شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:50

سلام
خوبی؟
منم خوبم

سلام علیکم
مرسی
خدا رو شکر

پدرام یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:04

سلام آمنه خانوم
همه شعراتون قشنگن
اما بعضیهاشون فوق العاده هستند
جای هیچ بحثی ندارن
مرسی که به وبلاگ من اومدین
امیدوارم همیشه خوش و خرم باشین

عاشق دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:59 http://sooloist.blogsky.com

سلام
امیدوارم سال خوبی داشته باشی مثل وبلاگت
بازم به من سر بزن آمنه خانوم خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا شیم.
همیشه بهاری باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد